Autovrije Herenstraat
Van "Laat ons de Herenstraat zien door jouw ogen!"
Ga naar het project
Alleen een voetgangersgebied
Reacties(5)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Jac Monster
Geplaatst door:Jac Monster
4 jaar geleden
De Bogaard is stuk gegaan door parkeerbeleid. Parkeren is echt noodzakelijk voor winkelbezoek.
Profiel van Bob Boelhouwer
Geplaatst door:Bob Boelhouwer
4 jaar geleden
Dit lijkt me een goed idee. Ik kan me niet voorstellen dat alle auto's die daar geparkeerd staan van het winkelend publiek zijn. Als er voor bewoners voldoende parkeermogelijkheid in de omgeving is zou er op het gedeelte tussen Willemstraat en Haagweg door het verwijderen van de rijbaan en parkeervakken ruimte komen voor terrassen en eventueel een paar kiosken. Een bijkomend voordeel is dat het kruispunt Geestbrugweg / Haagweg minder complex wordt.
Profiel van Willem Vroege
Geplaatst door:Willem Vroege
4 jaar geleden
@Bob Boelhouwer Het kruispunt Willemsstraat/Julianastraat/Lindelaan daarentegen wordt in dat geval veel complexer. En het is al een onoverzichtelijk kruispunt.... Eenrichtingsverkeer in het stuk Herenstraat tussen Haagweg en Willemstraat lijkt mij het maximaal haalbare. De vraag is dan: Herenstraat in of uit?
Profiel van Bob Boelhouwer
Geplaatst door:Bob Boelhouwer
4 jaar geleden
@Willem Vroege Ik denk dat het wel meevalt. Er gaat heel weinig verkeer van en naar de Julianastraat en Willemstraat. In geval de Herenstraat afgesloten is zal er voor de Willemstraat alleen nog sprake zijn van verkeer voor bevoorrading.
Profiel van F Koot
Geplaatst door:F Koot
4 jaar geleden
U denkt dat het wel meevalt; mijn ervaring is toch echt heel anders; veel verkeer (snel, maar ook langzaam verkeer) zowel in de Herenstraat als in de Willemstraat
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq