fietsenstalling voor bewoners
Van "Laat ons de Herenstraat zien door jouw ogen!"
Ga naar het project
dit deel van de herenstraat zijn allemaal bovenwoningen. hierdoor is er binnen geen ruimte om fietsen te stallen. Als er in de buurt (bijvoorbeeld in steegje naast oogwereld) een gesloten stalling voor bewoners komt kunnen zij hun fiets veilig kwijt
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Renate M
Geplaatst door:Renate M
4 jaar geleden
Mijn voorstel: maak van het afgeschreven tunneltje een fietsenstalling
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq