We zullen uw opmerking in ons teamoverleg bespreken.
Nieuwe containers ter hoogte Steenlaan 43/ oude cont. Laan van Blotinghe.
Van "Herinrichting Steenlaan"
Ga naar het project

Wat betreft het achteruit rijden van de wagens van Avalex.
Mijns inziens kunnen deze 10 meter doorrijden en op de parkeerplaats aldaar keren zodat men met de neus vooruit weer de Steenlaan op kan rijden.
Officiële updates
Laatste update: 23 augustus 2022
Geplaatst op 23 augustus 2022
Reacties(2)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Anja van den Akker
Geplaatst door:Anja van den Akker
4 jaar geleden
Prima dat het in uw teamoverleg wordt besproken. Wat mij betreft blijven de container op de plek waar ze zich nu bevinden.
Profiel van Anja van den Akker
Geplaatst door:Anja van den Akker
4 jaar geleden
Hier ben ik het volledig mee eens.
Mensen van buiten de woonwijk storten hier gewoon hun vuil!
J.H.A. de Poorter.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
gezien
Tags
Netheid en afval
Veiligheid
