Ga naar de hoofdinhoud

Nieuwe containers ter hoogte Steenlaan 43/ oude cont. Laan van Blotinghe.

Van "Herinrichting Steenlaan"

Ga naar het project

Wat betreft het achteruit rijden van de wagens van Avalex.

Mijns inziens kunnen deze 10 meter doorrijden en op de parkeerplaats aldaar keren zodat men met de neus vooruit weer de Steenlaan op kan rijden.

Officiële updates

Laatste update: 23 augustus 2022

Reacties(2)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Prima dat het in uw teamoverleg wordt besproken. Wat mij betreft blijven de container op de plek waar ze zich nu bevinden.
    Hier ben ik het volledig mee eens. Mensen van buiten de woonwijk storten hier gewoon hun vuil! J.H.A. de Poorter.

      Delen

      Huidige status

      gezien

      Tags

      Netheid en afval
      Veiligheid