Ga naar de hoofdinhoud

Sfeer & uitstraling

Van "Herinrichting Herenstraat"

Ga naar het project

Allereerst: de link naar de korte vragenlijst werkt niet …

Los daarvan zou ik inzetten op sfeer, uitstraling & identiteit. Dus meer groen, meer zitgelegenheid (nauwelijks ruimte om een ijsje van Talamini op te eten), meer evenementen (en hier beter over communiceren), mooiere vuilnisbakken, koopavond terug, minder verrommeling in de vorm van koopwaar & reclameborden op straat en meer eenduidigheid / herkenning. Bijv door de olifantjes op meer plaatsen te laten terugkomen.

Zowel de ingang aan de Haagweg als die aan het andere uiteinde zijn nu rommelig en waarom zitten er een stuk of 4 massage salons? Ik denk dat een winkelgebied tegenwoordig vooral succesvol is wanneer het zich onderscheidt. Dus aub geen kunstgebittenwinkel of andere volledig geblindeerde etalages meer. Wel meer variatie, meer kwaliteit (ook in gebruikte materialen) en desnoods pop-up-stores om langdurige leegstand te verfraaien.

Minder parkeerplaatsen in de straat is op zich een prima idee, maar voor leveranciers moet er wel ruimte blijven / komen. De huidige pollers vind ik spuuglelijk. Zijn daar geen mooiere alternatieven voor?

Reacties(1)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Geert Eggink
Geplaatst door:Geert Eggink
4 jaar geleden
Helemaal mee eens er zijn teveel winkels ( salons ) zonder toegevoegde waarde. Mooie bankjes, bomen en plantenbakken en een beetje Franse sfeer doen wonderen. Ook moet de Gemeente een zakelijk plan verzinnen om ondernemers aan te trekken. Vergelijk het eens met de Herenstraat in Voorburg, onze Herenstraat kan er niet bij in de schaduw staan. Jammer...

    Delen

    Geplaatst door

    Huidige status

    voorgesteld